You too,Ajerun as Jpk Biro Disiplin in Uitm Tapah,Perak.
Ingat lagi benda ni ?
haha.punyelaa main payah kita nak pilih set baby ni..siap sampai terduduk nak pilih yang mana satu.Bak kata Ajerun sama je sume.Bagi aku,tak ajerun ,sume lain,ade yang comel sikit,ade yang comel banyak dan ade yang sangat comel.haha.nanti kalau kau dah ade anak buah baru kau akan mengerti.heee.
Yes dia lah kawan saya,yang paling senang dan best untuk diajak keluar.Yelaa,hari tu rasa macam kempunan nak makan popcorn,nak ajak orang lain asyik busy laa,takde transport laa and so on.Takkan laa aku nak ajak kakak aku yang tengah sarat mengandung,kan ?(Karang tak pasal-pasal dia beranak kat panggung wayang).Heee.Then,dia juga laa yang sampai sekarang ni masih keep-in-touch.kalau ade problems kat U masing-masing,kiteorang akan bercerita call,keluar sama-sama,sampai message pun boleh gak bercerita panjang lebar pasal masalah kami.Then hari tu,keluar nak beli kasut,kesian gak kat Ajerun ni sebab kena temankan aku,bila aku nak beli kasut payah sikit.Kalau boleh nak pusing seluruh kedai kasut yang ade kat Sunway Pyramid,baru decide nak beli yang mana.At last aku tak beli pun.Sebaek Ajerun sabar.hikhik.Maaf....
